به دلیل نوسان بالای قیمت ها، 24 ساعته با شماره 09122991504 تماس بگیرید.

نمایش 1–12 از 29 نتیجه

نمایش فیلترها

خرید رادیاتور حوله خشک کن در ترموکلیک

رادیاتور حوله خشک کن (Towel dryer radiator) یک نوع رادیاتور است که علاوه بر اینکه توانایی گرم کردم محیط را دارد به عنوان یک وسیله دکوراتیو جهت زیبایی فضا در سال های گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است. حوله خشک کن به علت ظاهر زیبایی که دارد علاوه بر مطبوع و دلپذیر کردن محیط به وسیله ای جهت زیبایی در سرویس های بهداشتی کاربرد فراوانی پیدا کرده است.

کارکرد این وسیله این گونه است که آب گرم درون لوله های آن به گردش در آمده و از این راه سبب شده که رطوبت اطراف جذب و گرما به فضا بخشیده تا هم فضا و هم حوله ها خشک شوند. اگر تمایل دارید با این وسیله به طور کامل آشنا شده و کاربرد آن را بهتر بشناسید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

از نظر‌‌ کار حوله خشک کن با رادیاتور معمولی فرق زیادی ندارند حوله خشک کن برای تولید گرما، آب گرم مورد احتیاج خود را از موتورخانه مرکزی یا پکیج می گیرد و همین گردش آب گرم درون لوله های حوله خشک کن موجب گرم شدن محیط و از بین رفتن رطوبت هوا می شود و اندازه و تعداد لوله های آن بر حسب اندازه حمام فرق دارند.

خرید حوله خشک کن

کاربرد حوله خشک کن:

از مهم ترین کاربردهای حوله خشک کن به این موارد میتوان اشاره کرد:

  • یکی از ‌کاربردهای این وسیله استفاده دکوراتیو آن می باشد، طراحی و زیبایی خاص این وسیله جدا از عملکرد آن به عنوان یک وسیله برای دکوراسیون منزل هم تبدیل شده است.
  • اصلی ترین کاربرد حوله خشک کن گرم کردن اطراف به عنوان یک رادیاتور است و این کاربرد درباره تمامی حوله خشک کن ها اعم از خارجی و ایرانی صدق می کند.
  • یکی دیگر از کاربردهای حوله خشک کن این می باشد که مانع از رشد انواع کپک و قارچ هایی می شود که عموما در جاهای مرطوب و تاریک رشد و نمو می کنند این رادیاتورها به گونه ای طراحی و ساخته شده که با دمای مشخص خود باعث جذب رطوبت و هم چنین اندازه گیری میزان آن شده و از تکثیر قارچ و کپک های ناخوشایند در حمام و سرویس های بهداشتی جلوگیری خواهد کرد.
  • امکان استفاده از رادیاتور حوله خشک کن در سایر نقاط منزل به شکل منبع حرارتی مانند: آشپزخانه، انباری، اتاق خواب، زیر زمین و‌حتی ورودی منزل از ویژگی های این وسیله می باشد.
  • از این رادیاتور جهت خشک کردن انواع حوله و دستمال و لباس در سایز کوچک هم استفاده می شود.
  • از حوله خشک کن میتوان برای تامین گرمای مورد احتیاج محل هایی که بزرگ نیستند استفاده کرد زیرا به جای رادیاتور معمولی که میزان زیادی انرژی مصرف می کنند در فضا و‌اتاق های کوچک کاربرد خوبی دارند.
  • در فصل زمستان به عنوان یک آویز لباس می تواند لباس و حوله شما را گرم کند تا بعد از استحمام به راحتی آنها را پوشیده و احساس سرما نکنید.

مزایای استفاده از حوله خشک کن:

اگر در خرید حوله خشک کن دچار تردید هستید در اینجا ما مزایای آن را برای شما می گوئیم تا با اطمینان به سراغ این محصول رفته و آن را خریداری کنید.

  • استفاده از این رادیاتورها و نصب آن در اتاق های کوچک جهت صرفه جویی در مصرف انرژی
  • طراحی حوله خشک کن های مختلف و سازگاری آنها با شرایط آب مناطق مختلف از مزایای بارز آنهاست زیرا فرقی نمی کند در کدام منطقه و یا شهر ایران زندگی می کنید و چه نوع آبی دارید زیرا این دستگاه با تمامی مناطق و شرایط سازگار است.
  • بسته به نوع عملکرد سیستم گرمایشی مرکزی انتخاب رادیاتور مناسب برای ساختمان متفاوت است زیرا به دلیل تنوع زیاد بر اساس شکل، ابعاد و جنس دسته بندی مختلف دارد و خریدار برای انتخاب آن دچار مشکل نخواهد شد.
  • وجود جنس های مختلف در رادیاتور حوله ای بر چهار دسته می باشد: استیل، شیشه ای، آلومینیومی، فولادی که در این میان حوله خشک کن های آلومینیومی وزنی سبک و ظاهری زیبا داشته و سازگار با دکوراسیون می باشد، ضمن این که حوله خشک کن فولادی گرما را به خوبی درون خود نگه داشته و مناسب برای مناطقی با آب سخت می باشند.
  • حوله خشک کن علاوه بر خشک کردن لباس و حوله، قابلیت کنترل درجه حرارت و رطوبت را هم دارد تا مانع از رشد هر گونه کپک و قارچ در حمام و آشپزخانه و… گردد.
  • از این وسیله علاوه بر استفاده در حمام و آشپزخانه به عنوان وسیله گرما بخش در ورودی ساختمان ، انباری، زیر زمین و… هم استفاده می شود.
  • نصب بسیار آسان
  • قیمت مناسب رادیاتور حوله خشک کن از مزایای آن می باشد که توسط برندهای مختلف تولید و عرضه می گردد.

آشنایی با انواع رادیاتور حوله خشک کن از جهت عملکرد:

رادیاتورهای حوله خشک کن از جهت عملکرد بر دو نوع می باشند:

۱-رادیاتور حوله ای الکترونیکی ( برقی): در حوله خشک کن برقی بوسیله المنت های برقی گرم خواهد شد.

۲-رادیاتور حوله ای هیدرونیکی (آبی): در این مدل حوله خشک کن مثل رادیاتورها محیط به وسیله آب گرمی که داخل لوله هاست گرم می شود.

انواع رادیاتور حوله خشک کن

معرفی حوله خشک کن برقی ( الکتریکی):

از مهم ترین انرژی های مصرفی میتوان به نیروی برق و استفاده از آن در هر منزلی اشاره کرد. افرادی که در خانه خود رادیاتور ندارند میتوانند از حوله خشک کن برقی به عنوان یک گزینه مناسب بهره مند شوند برای استفاده از حوله خشک کن برقی فقط سیم آن را به برق وصل کنید تا لوله های آن گرم شود. این مدل مجهز به المنت های الکتریکی کم توان می باشد.

از مهم ترین ویژگی در این گونه حوله خشک کن ها نیاز نداشتن به اتصالات گرمایشی و لوله کشی در منزل است ولی باید توجه کنید در مکانی قرار دهید که از پاشیدن آب و رطوبت دپر باشند زیرا احتمال خطر برق گرفتگی در این  موارد زیاد می باشد. حوله خشک کن الکتریکی (برقی) مستقل از سیستم گرمایشی منزل عمل کرده و نیاز به هیچ مدل مایع و آب ندارد زیرا درون آن کابل هایی از جنس سلیکون قرار دارد که میله های حوله خشک کن را گرم می کند البته بیشترین حرارتی که توسط برق می تواند تولید کند ۱۰۰ تا ۱۵۰ وات می باشد.

برای اطمینان بیشتر بهتر است این مدل حوله خشک کن بیرون از حمام و در فضای رخت کن و یا با فاصله ۱۸۰ سانتی متری با دوش حمام و وان نصب شود.

معرفی حوله خشک کن هیدرونیکی (آبی):

این حوله خشک کن مانند نوع برقی به سادگی نصب نمی شود زیرا به لوله کشی احتیاج داشته و نیاز به متخصص دارد این مدل باید به سیستم گرمایشی آب داغ وصل شود.

عملکرد آن مانند رادیاتور معمولی است به این روش که آب یا هر مایع دیگر با فشار از لوله های حوله خشک کن عبور می کند. این مدل حوله خشک کن زمان زیادی برای گرم شدن نیاز ندارد ولی در حوله خشک کن برقی حداقل باید ۱۵ دقیقه صبر کنید تا دستگاه گرم شود. این مدل حوله خشک کن چون به سیستم گرمایی ساختمان وصل است در تابستان کاربردی عملا ندارد و شاید بتوان گفت این از نقاط زمین ضعیف این مدل است که البته میتوان برای برطرف کردن این مشکل از لوله خشک کن دوگانه سوز استفاده کرد.

بد نیست اضافه کنیم که هنگام خرید حوله خشک کن به سیستم گرمایشی محل زندگی خود توجه خاص‌داشته باشید.

این حوله خشک کن قابلیت نصب به صورت افقی یا بر روی کف و ایستاده یا بصورت عمودی را دارا می باشد. لازم به یادآوری است که اکثر خانه هایی که از اول از سیستم پکیج استفاده می‌کردند لوله کشی مربوط به این وسیله را در حمام دارند پس به راحتی می توانند نسبت به خرید و نصب آن اقدام نمایند.

در مدل هیدرونیکی ملزم به رعایت فاصله با وان و دوش نیستند زیرا با برق کار نمی کند.

انواع حوله خشک از لحاظ جنس:

رادیاتورهای حوله خشک کن از لحاظ مواد ساخته شده و ظاهر به ۴ دسته تقسیم می شوند:

  • حوله خشک کن استیل
  • حوله خشک کن شیشه ای
  • حوله خشک کن آلومینیومی
  • حوله خشک کن فولادی

در اینجا شما را با انواع این رادیاتورهای حوله ای آشنا کرده و مختصری توضیح می دهیم.

رادیاتور حوله خشک کن ترموکلیک

معرفی حوله خشک کن استیل:

این رادیاتور حوله ای برعکس ظاهر ساده خود یکی از جذابیت ها را در دکوراسیون داخلی ساختمان به خصوص در حمام و سرویس بهداشتی از خود نشان می دهد. با وجود سادگی ولی قابلیت تولید در رنگ های گوناگون را داشته و به منظور اطمینان از عدم رنگ پریدگی بهتر است نمونه رنگی آن را تهیه کنید. پخش و تولید گرما در فضا و سیستم مربوطه باعث کاهش مصرف انرژی خواهد شد و همینطور در برابر رسوب گرفتگی، رطوبت، خوردگی، شکستگی، ضربه و زنگ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار است و همین ویژگی ها باعث طولانی شدن مدت زمان استفاده از آن ها می نماید. نصب حوله خشک کن استیل بسیار سریع و آسان است.

معرفی حوله خشک کن شیشه ای:

این مدل رادیاتور حوله ای دارای وزن سبک و نصب آن بسیار ساده و بدون هزینه است و از شیشه هایی با مقاومت حرارتی بالا در انواع مختلف و زیادی از طرح و رنگ و تهیه شده از شیشه های سخت شده می باشد.

حوله خشک کن شیشه کن شیشه ای قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی را دارا می باشد و گرما در سطح این حوله خشک کن به صورت یکنواخت پخش شده دارای مقاومت بالا در برابر رسوب و خوردگی می باشد ضمنا باعث صرفه جویی ۲۰ درصدی در مصرف انرژی هم می شود در این مدل حوله خشک کن، توان خروجی رادیاتور بالا و‌ میزان هوا گرفتگی آن هم پائین است و‌ نباید فراموش کرد که در برابر ضربه و شکستگی مقاومت بالایی دارد.

معرفی حوله خشک کن آلومینیومی:

این جنس برای نصب در حمام بسیار مناسب و عالی است زیرا در برابر رطوبت مقاوم بوده و به راحتی میتوان از آن استفاده کرد این مدل حوله خشک کن بصورت تخت و لوله ای در بازار وجود دارد و با نصب آن می توانید جذابیت خاصی به حمام و دکور منزل خود بدهید.

نصب به صورت دیواری ،کف و حتی ایستاده از قابلیت های این رادیاتور می باشد و یکی از پرفروشترین حوله خشک کن ها به شمار می آید.

معرفی حوله خشک کن فولادی:

این مدل رادیاتور حوله ای نسبت به استیل وزن بیشتری داشته و‌ مدت زمان بیشتری به نصب احتیاج دارد در این مدل به علت جنس موادی که در ساخت آن به کار رفته دارای طول عمر بالایی بوده و با انواع آب و هوا سازگاری مناسبی دارد. باید متذکر شد که در برابر پوسیدگی و رطوبت هم مقاوم بوده و از قیمت مناسب تری نسبت به بقیه برخوردار است. در ساخت آن از فولاد ضد زنگ استفاده شده و در این مدل به نسبت متراژ حمام دارای لوله های گوناگونی می باشند که برای حمام های بزرگ ۱۴ لوله و برای حمام های کوچک ۸ لوله کافی می باشد.

رادیاتور حوله خشک کن

ویژگی های یک رادیاتور حوله خشک کن خوب:

رادیاتور حوله خشک کن با هدف خشک کردن دستمال و حوله تولید و عرضه می شود این وسیله ابتدا در هتل و خانه های اشرافی و لوکس دیده می شد.

این وسیله برای کم کردن رطوبت و گرم کردن محیط هم مورد توجه است حالا ما ویژگی های یک رادیاتور خوب حوله خشک کن را برایتان می گوئیم تا بهتر و سریع تر بهترین رادیاتور را خریداری کرده و از خرید خود احساس پشیمانی نکنید.

۱- نوع نصب: همان طور که می دانید این رادیاتور حوله ای به غیر از خشک کردن دستمال و حوله ،گرم کردن محیط و کم کردن رطوبت از محیط را هم عهده دار است. پس نصب دقیق و صحیح این دستگاه بعد از خرید از اهمیت خاصی برخوردار است. نصاب هر برند بهترین شخصی است که میتواند از عهده نصب همان برند برآید.

۲-دقت در جنس حوله خشک کن: رادیاتور حوله ای  در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه می گردد که هر کدام دارای ویژگی و تفاوت هایی با هم هستند که برایتان کاملا شرح دادیم.

۳-اندازه محل نصب: توجه به اندازه و ابعاد محل نصب از نکاتی است که دارای اهمیت ویژه ای می باشد یعنی اگر حمام بزرگ است باید از حوله خشک کن بزرگ با تعداد لوله های زیاد استفاده کنید و اگر حمام شما کوچک است رادیاتور کوچک مناسب می باشد در غیر این صورت محیط حمام غیر قابل تحمل و بیش از حد گرم خواهد شد برای نمونه اگر مساحت حمام بین ۶ تا ۸ متر مربع است باید حوله خشک کن با ابعاد ۶۰ در ۴۰ یا ۶۰ در ۶۰ و یا ۶۰ در ۵۰ استفاده نمائید.

۴-شناسایی بهترین تولید کننده و برند: زمانی که با برندهای مختلف از نظر جنس آشنا شدید باید برندهای مختلف و خوشنام در تولید را شناسایی کرده و بعد نسبت به خرید اقدام نمائید در این زمان بهترین جنس از نظر کیفیت و درجه یک را خریداری کنید.

۵-قیمت: عوامل مختلفی در قیمت دستگاه موثر است که از این عوامل دوام و ماندگاری، جنس و برند و…‌ مهم می باشد. هر چقدر قیمت حوله خشک کن ارزان تر باشد کیفیت و طول عمر کمتری هم دارد و در مواردی هم دیده شده که قیمت بعضی از این رادیاتورها به طور غیر معمول بالا است.

توصیه ما به شما این است برای خرید به ارزش محصول خریداری شده هم توجه کنید تا هم هزینه بالایی پرداخت نکنید و هم از جنسی با کیفیت و ماندگاری بالا برخوردار شوید.

نحوه صحیح انتخاب رادیاتور حوله خشک کن بر اساس ( متراژ، ارتفاع و عرض لوله ها):

در نظر داشتن اندازه اتاق و محل نصب رادیاتور حوله ای بسیار مهم است. به عنوان نمونه بد نیست اشاره کنیم که اگر دمای خنک کننده در سیستم دمای ۷۰ درجه باشد در این صورت نسبت مساحت حمام به سطح لوله کشی ۲/۵ متر مکعب به ۱۰۰ وات است و به غیر از این اتصالات و قرار گرفتن آنها هم محاسبه و مشخص و سپس بعد از معلوم شدن بهترین مکان جهت نصب تجهیزات، بهتر است از هر طرف ۱۰ سانتی متر برای حاشیه اضافه شود.

و در باب سایز کلی حوله خشک کن ها به طور مختصر می گوئیم که n شکل کوچک و جمع و‌جور مد نظر قرار می گیرد که اکثرا در مراحل ساخت آپارتمان انتخاب می شوند.  ارتفاع معمولا ۳۲ سانتی متر با عرض ۴۰ تا ۸۰ سانتی متر می باشد.

مدل نردبانی با بزرگترین ابعاد مشخص شده و هزینه بالایی هم دارند که ارتفاع آنها از ۵۰ تا ۱۲۰ سانتی متر با عرض ۵۰ تا ۸۰ سانتی متر متفاوت می باشد. mشکل از نظر ظاهری جذاب ولی غیر معمول است و دارای ارتفاع ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر با عرض ۴۰ تا ۸۰ سانتی متر متفاوت است.

توجه داشته باشید که هنگام انتخاب سایز استاندارد رادیاتور حوله ای، ابعاد اتصال هم مد نظر قرار می گیرد و در بازار محصولات با قطر فروخته خواهند شد. برای یک نصب خوب و درست این فاکتورها لازم است.

قیمت رادیاتور حوله خشک کن

برندهای موجود برای خرید حوله خشک کن:

حال با توضیحاتی که درباره حوله خشک کن ها ارائه دادیم اگر شما تمایل به خرید این وسیله کاربردی و لوکس دارید می توانید با ما و مشاوران ما صحبت کنید که با برندهای موجودی که در ترموکلیک داریم در خدمت شما باشیم.

رادیاتور حوله خشک کن آنیترادیاتور حوله خشک کن تاشرادیاتور حوله خشک کن دیما

قیمت رادیاتور حوله خشک کن:

مشتریان و خریداران محترم دقت فرمایید که به علت نوسان بالای قیمت ها از نوشتن هر گونه قیمتی معذوریم و فقط هنگام خرید این امکان وجود دارد، پس جهت اطلاع از قیمت رادیاتور حوله خشک کن می‌توانید با شماره  ۰۹۱۲۲۹۹۱۵۰۴ تماس حاصل فرمایید.

نحوه سفارش کالا:

فروشگاه ترموکلیک همواره در کنار شماست و شما می‌توانید به‌صورت حضوری و یا تلفنی کالای مورد نظر خود را سفارش داده و از مشورت با مشاوران ما بهره مند شوید.

 نحوه ارسال کالا:

نحوه ارسال کالا در تهران ظرف یک ساعت و در شهرستان ها در اسرع وقت انجام می‌شود و در صورت بروز مشکلی تا ۷ روز ضمانت برگشت و عودت محصول وجود دارد.

2474+ محصولات
+5766 سفارشات تکمیل شده
75+ مطالب وبلاگ

خرید تخصصی محصولات سرمایشی و گرمایشی | ترموکلیک

ترموکلیک به عنوان یکی از بهترین و باکیفیت ترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه تاسیسات ساختمان و با پایبندی به سه اصل تضمین قیمت، ضمانت اصل بودن و تحویل فوری ثابت کرده که چقدر رضایت شما ارزشمند است. ترموکلیک مرجعی برای خرید انواع کولر گازی، پکیج دیواری و زمینی، رادیاتور، رادیاتور حوله خشک کن و … در برندهای مختلف می باشد. برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش می توانید با ما تماس حاصل فرمائید.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت